Service contract
Om de kosten voortvloeiend uit hardware- en basis-softwaredefecten in uw informaticasysteem perfect onder controle te houden, biedt IT Meetjesland u het comfort van een onderhoudscontract op maat aan.
Stap 1: Screening van uw situatie.
- Inventaris van uw hard- en software.
- Bij het afsluiten van een onderhoudscontract wordt eenmalig een inventaris opgemaakt van de hard- en software die wordt opgenomen in het contract via een algemene check-up.
- Een plattegrond van het netwerk.
- Bij de aanvang van het onderhoudscontract wordt een plattegrond van het netwerk opgemaakt. Hierin wordt ALLE belangrijke info opgenomen teneinde een doorgedreven, vlotte service te kunnen geven.
- Dit omvat zaken zoals : Aard van het materiaal, Serienummers, operating system op elk werkstation en server, de verschillende partities van de harde schijven – de plaats van de opstelling van de componenten van het systeem – Hoofdposten – Inbelpunten – namen van de pc’s (en eventueel gebruikers) – Type back-upsysteem - …
Stap 2 : Onze support blijft voor u stand-by.
- Geldig voor hardware en algemene software.
- Steeds een goed werkende ICT infrastructuur.
- Een lager uurtarief bij een interventie.
- Geen verplaatsingskosten binnen een straal van 10 km.
- Support op afstand/inbelsessies inbegrepen.
- Gratis jaarlijkse check up.
- Consultancy.
- Continuïteitsgarantie: De interventie gebeurt binnen de 8 werkuren van IT Meetjesland.
- Duidelijk overzicht en controle van uw kosten.